Trainingen en Cursussen
Introductie
Een goede (sales) coach vergroot de waarde van zijn/haar functie in de onderneming. Het coachingtraject wordt naar aanpak, vorm en inhoud toegespitst op jouw vraag. In de praktrijk creëer je meer betrokkenheid en enthousiasme bij je medewerkers. Het maakt niet uit in welke uitdaging je coaching nodig hebt, of je de beste verkoper wilt zijn binnen je organisatie, een succesvolle ondernemer, een motiverende en inspirerende manager of op zoek bent naar meer zelfvertrouwen. Je krijgt handvatten aangereikt die de richting aangeven op weg naar je doel. Je wordt geïnspireerd, geconfronteerd en gestimuleerd met een praktische en concrete coaching met de focus op ontwikkeling van communicatiekracht, team approach en organisatie-sensitiviteit.
Doelgroep
Voor leidinggevenden, managers, projectleiders of senior medewerkers. Kortom voor een ieder die zich wil ontwikkelen tot coach van zijn medewerkers en zich daarvoor de verschillende coachingsstijlen en methodieken eigen wil maken.
Voordeel
Aan het eind van de module ben je in staat:
- om doelgericht belemmeringen te doorbreken, effectief gedrag te ontwikkelen en geformuleerde doelstellingen te realiseren
- te achterhalen hoe een medewerker het liefst gecoacht wil worden
- hoe een coachgesprek op te bouwen
- te bepalen welke methoden het meest geschikt zijn om de persoonlijke ontwikkeling van elke medewerker te vergroten
Introductie
Verkopen is een vak!
Is jouw passie verkopen? En wil je groeien in het verkoopvak? Hoe verkoop je jezelf? Wil je een topper worden in verkoopland? Je bent meer waard dan je denkt!
Bij DevelopmentTrainers ben je aan het juiste adres als het gaat om duurzaam verkopen in alle opzichten. Met de hulp van onze Trainers en Coaches kun je de prestaties en het resultaat van je verkoopactiviteiten aanzienlijk verbeteren. We zijn specialisten in duurzaam verkoopresultaat.
Kortom, Development Trainers biedt alles wat een verkoper nodig heeft om elke dag met plezier de klant te helpen! Na afloop van de training ben je in staat te achterhalen wat en vooral waarom de klant iets wil, hierop af te sluiten en koopsignalen om te zetten in concrete opdrachten.
Doelgroep:
Voor starters in de verkoop, gevorderde/ervaren professionals en accountmanagers op het hoogste niveau. Maar ook voor de zelfstandig ondernemer, MKB-er en degene die verkoop als een echt vak zien.
DevelopmentTrainers heeft verschillende modules ontwikkeld, welke op maat op jouw niveau worden afgestemd.
Voordeel
Met praktische oefeningen leer je:
- je doelen en je kwaliteit scherp te krijgen
- je te onderscheiden van je concurrenten
- aantrekkelijk te worden en te blijven voor werkgevers
- een kei te worden in zelfpresentatie
- niet langer de dingen goed te doen, maar de goede dingen te doen
- het vertrouwen winnen van de klant
- het initiatief in handen houden
- voorkomen van bezwaren
- het beste reageren op zwaardere weerstanden, bezwaren en beweringen
Introductie
Ben jij manager, leider of lijder? Laat je het gebeuren of laat je het gebeuren?
In deze cursus leer je je eigen persoonlijkheid en inspiratie op de meest optimale wijze in te zetten. Je leert de kunst om dingen gedaan te krijgen; uitvoering van je plannen!
Wist je dan meer dan 90% van de mensen in een organisatie niet goed weten wat ze moeten doen tijdens veranderingen of reorganisaties? Mensen worden onzeker, lijken langs elkaar heen te werken en duidelijke communicatie ontbreekt.
Hoe krijg je grip op de situatie? Hoe win je als leider het vertrouwen? Ben je in staat om draagvlak te creëren zonder dwang? En hoe werkt dit als jouw organisatie continue verandert?
Doelgroep:
Voor leidinggevenden, managers, projectleiders of senior medewerkers. Kortom voor eenieder die zich wil ontwikkelen in leiderschap en management.
Voordeel
Je leert de 7 essentiele gedragsregels van de leider:
- Ken je mensen en de organisatie
- Bepaal duidelijke doelstellingen en prioriteiten
- Hecht belang aan follow-ups
- Beloon degenen die goed presteren
- Bevorder de capaciteiten van medewerkers
- Eis realisme
- Ken jezelf
Introductie
Je moet je onderscheiden, wil je meetellen. Mensen die zich onderscheiden én zich weten te presenteren, ‘pakken’ de toehoorders en zorgen ervoor dat de boodschap blijft hangen.
De professionals van DevelopmentTrainers leren je op een praktische wijze hoe je een informatieve en overtuigende presentatie kan houden met veel passie, energie en plezier.
Adrenaline en plankenkoorts hoeven een goede presentatie niet te blokkeren. Wie ermee weet om te gaan, zal zijn publiek boeien én overtuigen. De één daagse training Overtuigend Presenteren leert praktische vaardigheden aan, zoals het op voorhand analyseren van het publiek, de voorbereiding, de opbouw en de lengte van de presentatie evenals het gebruik van hulpmiddelen. Presentaties worden na deze training geinspireerd en met overtuigingskracht gebracht.
Voordeel
Je leert:
- de opbouw van een goede presentatie
- passende presentatievormen
- bepalen van de inhoud
- hoe krijg ik interactie?
- hoe ga ik om met plankenkoorts?
- verbale en non-verbale communicatie
- omgaan met weerstand
- hanteren van (lastige) vragen
- de eerste en laatste indruk
Introductie
In deze training leer je het bekwaam toepassen van beproefde concepten, in combinatie met de kunst van goed timen, om mensen zover te krijgen dat ze hun taak doeltreffend uitvoeren. De kunst om dingen gedaan te krijgen en inzicht krijgen in het verschil dat uitvoeringsdiscipline bewerkstelligt.
Aan het eind van de training zul je inzicht hebben in je persoonlijke ambities en motivatie en belangrijker nog: je zult er lang plezier aan hebben!
Doelgroep:
Het model voor situationeel leidinggeven is niet alleen voor managers een uitstekend hulpmiddel: iedereen die zich beroepshalve of privé bezighoudt met het beinvloeden en veranderen van mensen kan ermee werken. Ook werkenemers, de mensen die leiding ontvangen, kunnen er hun voordeel mee doen.
Voordeel:
Spelenderwijs word je vertrouwd gemaakt met een model voor het uitstippelen van strategieën om met succes het hoofd te kunnen bieden aan allerlei problemen waarmee leidinggevenden worden geconfronteerd. Je leert op een andere wijze begrijpen en begrepen te worden.
Je leert:
- Kennis maken met de verschillende leiderschapsstijlen
- Je leiderschapsstijl kunnen koppelen aan de behoefte van je medewerker en de situatie
- Het kunnen inschatten van het competentieniveau van een individu om te kunnen bepalen hoe de motivatie, het zelfvertrouwen en de productiviteit bevorderd kunnen worden
- Hoe individuen het zelfvertrouwen te geven dat er voor zorgt dat ze hun optimale bijdrage leveren aan het succes van de organisatie